Świat 190 Ustawienia

Prędkość gry 2
Prędkość jednostek 0.5
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 90% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Nieaktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1900 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 3 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Nieaktywne
Zbieractwo Nieaktywne
Farmienie Nieaktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywny, bez przedmiotów
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 190 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 2

Konfiguracja

Limit członków plemienia 50
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Możliwe jest wspieranie wiosek spoza plemienia gracza
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 340 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 04.05.23 12:00